wtorek, 10 stycznia 2012

Cel eventu - budowa wizerunku? (1)


Część 1

Firmy stawiają sobie za jeden z celów organizowanych eventów zbudowanie wizerunku marki. Mówiąc 'budowa wizerunku' mamy na myśli zarówno kreowanie znajomości cech marki,  wyobrażenie o marce i przede wszystkim budowanie świadomości jej istnienia.

Czasem pytają mnie klienci, a także moi znajomi przy okazji różnych spotkań: "powiedz, jak to zrobić żeby było dobrze?" :) Uważam, że składa się na to kilka elementów:

1. Najważniejszy jest dobór odpowiedniego eventu i atrakcji do prowadzonej działalności oraz do grupy docelowej. 

Nie wszyscy mają świadomość, że nie każdy event można dostosować do danej działalności. Śmiem nawet twierdzić, że nie ma eventów uniwersalnych! 
Case study: event organizowany dla top managmentu jednej z korporacji z branży FMCG.
Główna atrakcja: tatuażysta.

Dzień imprezy: piątek
Większość uczestników stanowiły kobiety, które po kilku lampkach wina nabrały wielkiej ochoty na tatuowanie. Tatuaż było robiony henną, więc schodził, ale po jakimś czasie...niestety panie manager nie wzięły tego ryzyka pod uwagę i część z nich zawitała na poniedziałkowych spotkaniach biznesowych z motylkami na szyjach, smokami na twarzach lub....opuchniętymi i zaczerwienionymi częściami ciała, z których za wszelką cenę starano się zmyć prezent po imprezie :)
Hmm...chyba do śmiechu już im nie było.
Dlatego warto przemyśleć różne aspekty proponowanych atrakcji :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz