Czemu nie skupić się na tradycyjnych kanałach komunikacji?
Doszłam jednak do wniosku, że eventy mają wiele zalet, których często nie posiadają inne narzędzia marketingowe.
Zakładam, że głównymi cechami projektu eventowego są:
- duże potencjalne korzyści
- wielostronne zależności
- wyjątkowość przedsięwzięcia
- złożoność działań
- udział podwykonawców
- intensywne współdziałanie i spójna komunikacja
- koordynacja działań
- i wysokie ryzyko.
Na podstawie cech eventu można stwierdzić iż jedną z głównych zalet eventów jest np. możliwość ukierunkowania działania na wybrane osoby. Mam tu na myśli fakt, że nie oddziałujemy na całą grupę tylko bardziej na konkretne osoby, a dzięki temu przekaz jest bardziej spersonalizowany, lepiej dostosowany a to się wiążę ze wzrostem efektywności.
Ponadto na eventach mamy do czynienia z dwukierunkowością przepływu informacji. Eventy nie tylko wpływają na wybrane podmioty za pomocą prezentacji i przewidzianych atrakcji, ale dają coś więcej....poznanie opinii drugiej strony. Dzięki bezpośredniemu kontaktowi na evencie, zakładając aktywny udział odbiorców poznajemy ich potrzeby, postawy i bezcenne opinie.
Przecież każdy marketingowiec pragnie poznać potrzeby swojego klienta, aby jeszcze lepiej dostosowywać ofertę i produkty - czy nie oto w tym wszystkim chodzi? czemu nie skorzystać z event marketingu?
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz