wtorek, 27 marca 2012

Kilka słów o sponsoringu

Na zlecenie Narodowego Centrum Kultury TNS OBOP przebadał ponad 400 instytucji kultury oraz 400 przedsiębiorstw w temacie sponsoringu kultury.
Oto moje podsumowanie najważniejszych wniosków płynących z badań:
  • firmy sponsorują tyle samo projektów kulturalnych co we wcześniejszych latach
  • instytucje kultury są uzależnione od środków publicznych
  • firmy dają pieniądze na projekty o medialnym wymiarze i z zakresu edukacji kultury (np.szkolenia, warsztaty)
  • średnio przebadane instytucje kultury posiadają 15 sponsorów
  • chęć korzystania ze sponsoringu jako formy finansowania deklaruje 77% instytucji kultury
Co w związku z tym jest rekomendowane? ( więcej znajdziecie tutaj: http://kulturasieliczy.nck.pl/wp-content/uploads//2012/03/RaportzbadaniaSponsoringkultury.pdf )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz