Część 2
Kolejnym elementem, który chciałabym zaliczyć do istotnych przy organizacji eventu, którego celem jest budowanie wizerunku jest odpowiedni wybór prelegentów.
Po 1. prelegent musi mieć odpowiednią wiedzę! bez tego ani rusz! Ponadto powinien być profesjonalistą w swojej dziedzinie w pełnym tego słowa znaczeniu wsparte kompetencjami interpersonalnymi przypisywanymi dla jego pozycji, stanowiska.
Przykład: Miałam dość wątpliwą przyjemność uczestniczyć w evencie, w ramach którego odbywało się kilka szkoleń z racji tego,że współorganizatorem była jedna z uczelni wyższych. Jak wynikało z informacji przekazanych od organizatorów osoby prowadzące szkolenia były specjalistami z danego tematu. Udałam się na wykład bliski moim zainteresowaniom - dotyczący oczywiście organizacji eventów:) Szkolenie prowadziła pewna pani,
której nazwiska nie wymienię, ale jej wiedza i doświadczenie dot. eventów pozostawiało wiele do życzenia. Nie potrafiła odpowiedzieć praktycznie na żadne pytanie kierowane z sali, a jej wykład oparty był już na znanym materiale pochodzącym z internetu ....Porażka! Uznałam czas tam spędzony za zmarnowany a marka, która firmowała całą imprezę straciła nie tylko w moich oczach, ale z tego co wiem i większości uczestników nieudanego eventu.
Po 2. prelegent z poczuciem humoru - tak, ale BARDZO ostrożnie z żartami!
Po 3. dobre przygotowanie prelegenta do wystąpienia
Po 4. powiązanie cech prelegenta z cechami marki (prelegent postrzegany jako ambasador marki)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz